Elektrofil: Expert-artikler

Det redaksjonelle designbyrået Millimeterpress utvikler og produserer både papir- og nettpublikasjoner, med eller uten innhold. Da Expert-kjeden i 2006 ville utgi et kundemagasin om hjemmeelektronikk, laget Millimeterpress magasinet ”Elektrofil” der jeg bidro med flere forbrukerartikler. (Klikk for å forstørre, dra, og bruk Tilbake-knappen)


Første nummer av ”Elektrofil” ble i 2006 distribuert gratis i Expert-butikker og til 600 000 husstander i de største byene og tettstedene. Opplaget var dobbelt så stort som ”Se og Hør”. Året før hadde nordmenn kjøpt forbrukerelektronikk for over 25 milliarder kroner. I dette nummeret intervjuet jeg Rolv Wesenlund og skrev flere artikler om TV-teknologi.


Kundermagasinet Elektrofil som ble produsert av Millimeterpress for Expert-kjeden, besto for en stor del av uavhengige, redaksjonelle artikler. I nummer 2 i 2006 skrev jeg generelle forbrukerartikler om hurtigmiksere, fotoskrivere, satellitt-TV og hjemmekino.